Зүүний Аянга, Төгс Хүчит Бурхан бол Эзэн Есүсийн хоёр дахь ирэлт мөн. Бурханы хонин сүрэг Бурханы дуу хоолойг сонсдог. Төгс Хүчит Бурханы үгсийг уншмагцаа та Бурхан илэрсэн болохыг харах болно! Ийш ороод үзэж буй үнэнийг хайгч бүхнийг бид баяртайгаар хүлээн авдаг.

7/26/2018

Төгс Xүчит Бурхан миний амьдралд хоёр дахь боломж олгосон

Төгс Xүчит Бурхан миний амьдралд хоёр дахь боломж олгосон

Төгс Xүчит Бурхан миний амьдралд хоёр дахь боломж олгосон

Бээжин, Жирийн хоёр ах эгч   2012 оны 8-р сарын 15

        2012 оны Долдугаар сарын 21ний өдөр миний хувьд хамгийн мартагдашгүй, мөн амьдралын минь хамгийн чухал өдөр байлаа.

       Тэр өдөр Бээжингийн Фангшан дүүрэгт маш их бороо орсон; жаран нэгэн жилийн туршид бидний үзсэн хамгийн их устай бороо байсан. Оройн 4:00 цаг дөнгөж өнгөрч байхад би харах гэж гудамжинд гартал ус хаа сайгүй харагдав. Манай гэр бүлийн машин аль хэдийн хөвж харагдсан; харин машин урсаагүй байсан ганц шалтгаан нь түүний замыг нэг юм тагласан байв. Энэ байдлыг хараад миний санаа маш их зовж, нөхөр минь итгэгч болохоор би түүнд хурдхан утасдсан боловч хэдэн удаа залгаад ч холбогдож чадсангүй. Дараа нь Бурханы тааллыг хайхын оронд би түүнийг дуудахаар яаран гэртээ оров.

        Үүний дараа, нөхөр бид хоёр машинаа харахаар шүхэр авч гарлаа. Бид машин руугаа очоод нөхөр машиндаа орж жолоодон явахыг зэхэж, хүрч амжаагүй байтал машин өөрөө хөдөлж эхлэв. Тэр араас нь хэд алхсан боловч машин урсгалд түрэгдэн, нөхөр ч араас нь татагдав. Би гүйж нөхрөө яаралтай шүүрэн авахыг хүссэн боловч хөдөлж амжилгүй, өөрөө бас урсгалд автагдсан. Нүд ирмэх зуур бид нүргэлсэн ширүүн урсгалд түлхэгдэн жаран метрээс илүү урагшилсан байлаа. Яг тэр үед микробус такси өргөн талаараа бидний урд хөвөн гарч ирэв. Миний нөхөр таксинаас зуурч босоо зогсох гэсэн боловч, тэгж амжсангүй, такси цааш урсаж бид түүнийг даган хэдэн милийн зайтай арчигдав. Урсгал эргэсэн газарт хүрмэгцээ нөхөр маань хүчлэн босож босоо зогсож чадсан юм. Тэрбээр “Хурдал! Босоо павильон дээр гарч ирээрэй!” гэж хэлэв. Бид гар гараасаа барин, тэр жижиг павильон дээр гарлаа. Яг тэр үед үер улам ихэсч өндөр болов. Бид дахин урсгалд арчигдахаас айж багануудаас бат зуурав. Зөвхөн энэ үед, амьдрал-үхлийн зааг дээр би Бурханд найдах тухай санасан. Зүрх сэтгэлдээ би үргэлжлүүлэн залбирч, “Бурхан минь! Би өнөөдөр амьд үлдэх, үхэх эсэх нь таны гарт байна; тэр ч байтугай миний үхэл Таны зөвт байдал байх болно!” хэмээн гуйж байлаа. Би Бурханд дахин дахин, Түүнийг нэг ч хором орхихгүйгээр залбирсаар байсан. Гэнэт, гайхамшиг тохиолоо: маш олон саваа мод бидэн рүү урсах урсгалыг хааж, үерийн ус биднийг цохисоор байсан ч өвдөлтийг мэдрэхээ болив. Ус ихсэж байхад хоёулаа залбирсаар, дуулал дуулан Бурханд магтаал өргөж байлаа. Хожим нь, урсгал улам хүчтэй болох тусам би аль хэдийн хүч чадлаа алдаж баганаас барих чадалгүй болсон мэт харагдаж эхлэв. Би яаран нөхөр рүүгээ, “Би удаан зуурч чадахгүйнээ. Би өнгөрлөө!” гэж хашгирсан. Гэнэт үер намайг авч явлаа. Нөхөр намайг яаралтай шүүрч авах үед амьдрал үхэл хоёр тэнссэн байдалд оров. Яг тэр мөчид нэг машин бидний өмнө хөвж гарч ирэн, багануудын хооронд гацсан. Машины хоёр талаар хүчтэй урсгал урсаж, харин бид аюулгүй, бүрэн бүтэн үлдлээ! Бурхан үнэхээр гайхамшигтай! Бурхан төгс хүчирхэг юм! Хэрэв тэр өдөр Бурхан намайг авраагүй бол би үерт урсаж, хаа нэгтээ үхэх байсан. Төгс Хүчит Бурхан надад амьдралын хоёр дахь боломжийг олгосон. Төгс Хүчит Бурханы хэлснээр, “Бурхан Өөрийн хүч чадал, эрх мэдлийн ачаар бүгдийг эмх журамтай болгож, амьтай болон амьгүй бүх зүйлийг хангахын тулд Өөрийн амийг ашигладаг. Энэ бол хэн ч хялбархан ойлгож, төсөөлж чадахааргүй үнэн бөгөөд эдгээр ойлгоход бэрх үнэн нь Бурханы амийн хүчний үнэн зөв илэрхийлэл ба гэрчлэл юм” (Үг нь махбодоор илэрсэн номын “Бурхан бол хүний амийн эх сурвалж юм”).

        Ингээд бид таван цагийн турш бороон дунд байсан. Үнэн хэрэгтээ тэр үед хэдэн аврагч биднийг харсан боловч хүчтэй урсгалыг хараад тэд урсахаасаа айж аврахаар ирсэнгүй, зөвхөн биднийг холоос харж байв. Гамшигтай тулгарах үед хүн бүр хувиа хичээж туслах чадваргүй байдаг нь илт юм; хүмүүс яавч бие биенээ аварч чадахгүй. Зөвхөн Төгс Хүчит Бурхан нь бидний амьдралын эх үүсвэр юм; цаашилбал зөвхөн Тэр л цаг нь ирэхэд биднийг аврах цорын ганц Нэгэн билээ. Төгс Хүчит Бурханыг орхих нь үхнэ гэсэн үг. Би одоо өөрийн биеэр Бурханы хайрыг амсаж үзсэн тул Түүний өмнө тангараглана: Энэ өдрөөс хойш Би Төгс Хүчит Бурханыг тууштай дагахыг хүсч байна. Би сайн мэдээг түгээн Бурханы өмнө илүү олон хүмүүсийг авчрахад хувийн туршлагаа ашиглахыг хүсч байна. Ингэснээр би Түүний намайг аварсан авралын сайхан сэтгэлийн өр төлөөсийг төлж чадна.

No comments:

Post a Comment